czwartek, 6 lipca 2017

Plunge Neck Lace Insert Cami Top

Pewnie zgodzicie się ze mną, że bieliźniane topy rewelacyjnie wyglądają w romantycznych i nonszalanckich outfitach. W takich zestawieniach genialnie sprawdza się mocny motocyklowy akcent. Skórzana ramoneska idealnie dopełnia stylizację.Piiżamkowy czarny top (zamówiony tutaj) pełni jedynie rolę subtelnej bazy.
Aby mój zestaw nie sprawiał wrażenia wulgarnego i aby uniknąć odsłaniana zbyt dużej ilości ciała outfit uzupełniłam dłuższą i luźną spódnicą.
Zupełnie nie dziwi mnie fakt,  że bieliźniane topy i koszule od kilku sezonów podbijają serca zarówno fashionistek jak i wszystkich kobiet na świecie. 

Niejednokrotnie pytacie mnie o to czy stosuję jakieś diety. Wypowiadałam się na ten temat nie raz i większość z Was już wie, że jestem szczęśliwą posiadaczką dobrych genów i mogę pozwolić sobie dosłownie na wszystko bez obaw o zyskanie zbędnych kilogramów.
Niemniej jednak przywiązuję sporą wagę do swojego żywienia i staram się komponować zdrowe i zbilansowane posiłki. Unikam cukru i niezdrowych tłuszczy. Dietę opieram w dużej mierze na warzywach i owocach. Jestem fanką zasady złotego środka i nie popadam w skrajności.
Od jakiegoś czasu dietę uzupełniam o bogate w witaminy soki od NATURA COLD PRESS. Dla mnie stanowią uzupełnienie spożywanych posiłków. 
Niemniej jednak te z Was, które chciałyby pozbyć się kilku kilogramów mogą skorzystać z sokowego detoksu.  To jedna z najskuteczniejszych form oczyszczenia organizmu. Co więcej pozwala uzyskać lepsze samopoczucie i szczupłą sylwetkę. Nie osłabia organizmu, a wręcz dodaje nam sił, sprawia, że cera staje się promienna, a włosy mocne. 
Produkty Firmy NATURA COLD PRESS dostarczane są do Twojego domu lub miejsca pracy. Wszystkie soki są tłoczone na zimno i nie zawierają żadnych konserwantów, glutenu ani cukru.
Serdecznie polecam!

11 komentarzy: